Dzień dobry Kochani! 🌞 Dzisiaj jest wtorek 31 marca 2020 r.
·
Ułożymy chronologicznie wydarzenia
z legendy.
·
Sprawdzimy stopień zrozumienia legendy,
wybierając zdania prawdziwe.
·
Zapamiętamy pisownię wyrazów z h.
·
Wskażemy czasowniki w zdaniach.
·
Narysujemy prostokąty o podanych wymiarach i
obliczymy ich obwody.
·
Wykonamy wieżę z rolki po ręczniku papierowym.
Życzę Wam miłego dnia
i radości podczas wykonywania zadań.
ZACZYNAMY ! 🔔
Z plecaka wyjmij PODRĘCZNIK do j. polskiego część 3, zeszyty:
do j. polskiego i do matematyki i jeśli masz ćwiczenia do matematyki część 2 (jeśli - nie masz nowych ćwiczeń, nie martw się, zrobisz później).
do j. polskiego i do matematyki i jeśli masz ćwiczenia do matematyki część 2 (jeśli - nie masz nowych ćwiczeń, nie martw się, zrobisz później).
Oczywiście pióro/długopis oraz ołówek i linijkę do
narysowania prostokątów.
Otwórz epodręcznik
https://epodreczniki.pl/ksztalcenie-ogolne/edukacja-wczesnoszkolna
klasa 3 pt.:
„Wiosna”.
- Kliknij z lewej strony na pisankę, a następnie na gałązkę jarzębiny
- Zapisz w zeszycie do j. polskiego:
Lekcja 30.03.2020 r.
Temat: Poznajemy legendę o przerwanym hejnale.
kliknij na drugą granatową
kropkę i posłuchaj
legendy o przerwanym hejnale.
Podane zdania uporządkuj według kolejności wydarzeń i zapisz w zeszycie.
Podane zdania uporządkuj według kolejności wydarzeń i zapisz w zeszycie.
Plan wydarzeń:
- Mieszkańcy Krakowa sięgają po broń i odpierają atak nieprzyjaciela.
- Obserwuje okolicę i widzi nadciągających Tatarów.
- Trębacz budzi się wczesnym rankiem i idzie na wieżę mariacką.
- Ostra strzała przerywa hejnał, a trębacz ocala miasto.
- Gra hejnał i budzi wszystkich krakowian.
Plan wydarzeń:
- ......................................................................................................
- ......................................................................................................
- ......................................................................................................
- ......................................................................................................
- ......................................................................................................
W zdaniach podkreśl na zielono wszystkie czasowniki i
napisz je w zeszycie w czasie przeszłym:
budził, szedł, ...........................................................................................................................
Na podstawie planu wydarzeń opowiedz legendę osobie, która
jest z Tobą w domu.
Kliknij na trzecią granatową kropkę przeciągnij zdania prawdziwe - Nie przepisuj ich do zeszytu!
Kliknij na trzecią granatową kropkę przeciągnij zdania prawdziwe - Nie przepisuj ich do zeszytu!
· PRZERWA
- Wstań, zrób kilka pajacyków, zjedz kanapkę, napij się wody 🍐
Zapisz
w zeszycie do matematyki:
Lekcja 31.03.2020
r.
Temat: Rysujemy prostokąty i obliczmy ich obwody.
Kliknij na czwartą granatową kropkę
i narysuj w zeszycie prostokąty o podanych
wymiarach. Pod każdym prostokątem oblicz obwód dwoma sposobami.(patrz,
sposoby obliczania obwodów masz w zeszycie). Pamiętaj
o dokładnym rysowaniu przy pomocy linijki i ołówka.
Dodatkowo otwórz nowe ćwiczenia do matematyki część 2 i
wykonaj wszystkie zadania na str. 23 POWTARZAM!!! Jeżeli - nie masz nowych ćwiczeń, nie martw się, zrobisz później.
PRZERWA
Zadzwoń ☎ do babci/dziadka lub cioci/wujka albo do kolegi/koleżanki z klasy
i zapytaj:
- Jak się czuje?
- Co robi?
Na pewno tej osobie, do której
zadzwonisz będzie miło!
Przed przystąpieniem do pracy
plastycznej jeszcze raz wysłuchaj legendy o przerwanym hejnale, którą dla
Ciebie znalazłam.
nie oklejaj rolki, wytnij
okna skierowane na cztery strony świata i mazakiem lub kredką narysuj cegły,
okienka i drzwi. Miłej zabawy! Pracę prześlij do oceny! ✂ ✏
W wolnej chwili:
- dodawaj i odejmuj w zakresie 100 - Zdobywaj punkty!
- przeczytaj na głos tekst o przerwanym hejnale i zapamiętaj wyrazy z „h”z naszego PODRĘCZNIKA część 3 str. 53
Pamiętaj o zaznaczeniu swojej obecności w komentarzach do
godziny 1830 lub wyślij SMS!!!
Dbaj o siebie i
swoich bliskich! 💓
Wkrótce spotkamy
się na Meet – videokonferencja
WSPOMAGANIE
Wytęż wzrok i
układaj puzzle - PIESEK
Dzień dobry 🙂 Emilka W.
OdpowiedzUsuńDzień dobry! Emilka obecna. Zaznaczam.
Usuńwszystkie lekcje zrobione Olek
OdpowiedzUsuńOlek obecny. Zaznaczam.
UsuńDzień dobry
OdpowiedzUsuńWszystkie lekcje zrobione Alan Oleszkiewicz obecny pozdrawiam
Dzień dobry Alan! Obecność zaznaczam i pozdrawiam.
UsuńDzień dobry.
OdpowiedzUsuńWszystkie lekcje zrobione Maja Poleszak.
Dzień dobry! Maja obecna. Zaznaczam.
UsuńLekcje skończone u Oskara
OdpowiedzUsuńOskar obecny. Zaznaczam
UsuńDzień dobry Pani Halinko wszystkie lekcje odrobione. Pozdrawiam Aleks ;0
OdpowiedzUsuńDzień dobry Aleks. Brawo! Zaznaczam obecność.
UsuńDzień dobry Pani Halinko.Odrobiłam wszystkie lekcje.Pozdrawia Gabrysia Z.
OdpowiedzUsuńDzień dobry Gabrysiu. Brawo! Zaznaczam obecność.
Usuńdzień dobry lekcje odrobione pozdrawiam Alicja Tyminiska
OdpowiedzUsuńDzień dobry Alu. Twoja wieża jest piękna. Brawo! Stawiam szóstkę i zaznaczam obecność.
UsuńWszystko zrobiłem :)
OdpowiedzUsuńFilip Taborowski
pozdrawiam
Brawo Filip! Zaznaczam obecność.
UsuńTeż Cię pozdrawiam Filipku!
UsuńDzień dobry Pani Halinko, wszystko zrobione :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam Panią i całą klasę ;)
Dzień dobry Oliwko. Brawo! Obecność zaznaczam i pozdrawiam.
UsuńDzień dobry Pani Halinko, lekcje odrobiłem i pozdrawiam wiosennie :) Franciszek
OdpowiedzUsuńDzień dobry Franuś, też pozdrawiam Cię wiosennie i zaznaczam obecność.
Usuńdzień dobry lekcje odrobione Anastasia MYKHAILENKO
OdpowiedzUsuńDzień dobry Nastia! Brawo! Zaznaczam obecność.
UsuńJaśminka obecna i odrobiła 🙂
OdpowiedzUsuń